dilluns, 15 d’octubre del 2007

I neix aquest bloc!

Doncs després de molt rumiar-ho i de que moltes persones insistissin en que em crees un bloc casteller, aquí està!

En aquest bloc no només publicaré cròniques de les diades, sinó que també parlaré sobre temes que m'agradin o que em sorprenguin dels castells i del món dels castellers, sempre (o com a mínim de moment) des d'una òptica de casteller bastant "novato" que és la que tinc ara xD

Per presentar-me, em dic Sergi, però al món casteller em diuen "Cafè". Sóc membre dels Castellers de Badalona, els castellers de la meva ciutat. Porto poc més d'un any a la colla, tot i que ja fa més de 10 anys que vaig assistir a la meva primera diada a plaça com a espectador (precissament, a la primera diada de la meva futura colla). A partir d'aquesta magnífica experiència, l'he anat seguint com a afeccionat però sense asistir tampoc a gaires diades en directe. Va ser després de la Diada de Sant Fèlix del 2006 que em vaig decidir a participar-hi d'aquesta tradició des de dins. I aquí estic!

Espero que ara que m'he "arriscat" a fer aquest bloc, el vagi actualitzant freqüentment i que vosaltres també hi col·laboreu amb els vostres comentaris i, si ho creieu convenient, també amb les vostres cròniques (per fer-ho més participatiu).

Salut!

1 comentari:

Carol ha dit...

Molt bona la introducció ;) Espero que aquest bloc sigui ben i ben productiu! :)

Et proposo un tracte: jo t'enllaço als meus enllaços de dalt, i tu m'enllaces també en un lloc ben maco! ^^ acceptes? ;)

Treu-li profit, estic molt contenta de tenir un micaco casteller amic a la xarxa!!! :) (a la xarxa castellera, vull dir, és a dir, no la xarxa de l'assaig, la dels pilars, la xarxa d'Internet...ais quin lio coi!)